Alınan bilgilere göre, Elbistan Devlet Hastanesi’nde tedavi altında bulunan bir hastanın parmağındaki yüzük, şişlik nedeniyle çıkarılamadı. Hastane personelinin tüm çabalarına rağmen yüzük yerinden çıkmayınca, durum Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekiplerine bildirildi.

Ezgi Apartmanı davasında kritik aşama: Savcıdan olası kast talebi
Ezgi Apartmanı davasında kritik aşama: Savcıdan olası kast talebi
İçeriği Görüntüle

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, özel kesici aletlerle dikkatli bir şekilde müdahale ederek yüzüğü zarar vermeden kesip çıkardı. Başarılı operasyonun ardından hastanın parmağında herhangi bir yaralanma oluşmadığı öğrenildi.